Reforma publicznej opieki zdrowotnej i reformy ubezpieczenia zdrowotnego – zróżnicowane preferencje, zróżnicowane opcje cd

Ale ramy, w których ta opcja jest jedną z wielu, zmniejszają ryzyko polityczne. Biorąc pod uwagę naszą ograniczoną wiedzę na temat projektowania ubezpieczeń, nie ma sensu debata polityczna na temat tego, co nieznane i nie dające się udowodnić. Zamiast tego w tym układzie zarządzający planem publicznym będą podlegać tej samej dyscyplinie rynkowej, co zarządzający prywatnymi planami; choć będą musieli zadowolić swoich polityków-dyrektorów, będą również musieli oferować plany, które zadowolą konsumentów. Brak zachęt do dbania o obsługę klientów to rytualna skarga na organizacje publiczne; neutralna konkurencja tworzy takie zachęty. Obecnie debatuje się nad pytaniami projektowymi, takimi jak czy istniejące plany państwowe dla pracowników państwowych mogą być planami publicznymi, które części operacji na planie mogą być zlecane, a które wykonywane przez urzędników służby cywilnej, i które grupy dostawców powinny być uprzywilejowane. w celu przyciągnięcia konsumentów do planu. Argumenty za lub przeciw planowi publicznemu będą pomijane, chyba że skupią się na konkurencji i wyborze. Finansowanie i ujawnianie informacji
Dr Pauly donosi, że jest rekompensowanym członkiem zarządu Niezależnego Towarzystwa Zdrowia i Biura Budżetowego Kongresu oraz opłatami za wykłady od AARP i AllOne Health. Nie zgłoszono żadnych innych potencjalnych konfliktów interesów istotnych dla tego artykułu.
Author Affiliations
Dr Pauly jest profesorem zarządzania opieką zdrowotną, biznesem i polityką publiczną, ubezpieczeniami i zarządzaniem ryzykiem oraz ekonomią w Wharton School, University of Pennsylvania, Philadelphia.

[hasła pokrewne: tusze do rzęs, long4lashes, hurtownia torebek ]

Powiązane tematy z artykułem: hurtownia torebek long4lashes tusze do rzęs